optikom24
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Waluty
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
FAX
(76) 85-65-222
Tel
(76) 85-65-222
GSM
665-076-878
GSM
535-417-445
Godziny działania sklepu
9-17
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Dostawa i reklamacje
1. Wysyłka
jest realizowana
1. Kurierem DPD. Maksymalna waga jednej przesyłki - 30kg.
2. Pocztą Polską. Maksymalna waga jednej przesyłki 10 kg.

2. Koszty wysyłki
kurier DPD:
- Waga przesyłki od 0 do 30kg - 13.53 zł.
Poczta Polska
- Waga przesyłki od 0 do 10kg - 15.00 zł.
kurier DPD przesylka pobraniowa:

- Waga przesyłki od 0 do 30kg - 24.60 zł.

3. REKLAMACJE.

Wszystkie towary są objęte gwarancją. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 1 roku od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:
PHU OPTIKOM ul. Ksiązęca 17/1, 59-220 Legnica
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Powrót
3020708 wywołań od 27 październik 2011